Facebook testează o taxă de 100$

1 views
0

Facebook a declanşat semnale de alarmă în rândul unor utilizatori ai reţelei de socializare când a confirmat că experimentează aplicarea unui tarif la trimiterea de mesaje, de către persoane inexistente în lista de prieteni. Totuşi, după cum am aflat, compania este pe deplin conştientă de ramificaţiile fixării unui tarif prea scăzut. Compania a confirmat că tatonează „limitele extreme de preţ”, cum ar fi cea de 100$, observată de Mashable şi alţi utilizatori, care vor servi ca filtru pasiv împotriva spamului. Orice persoană cu adevărat nerăbdătoare să trimită o solicitare de prietenie are posibilitatea achitării taxei, în timp ce alţii care pur şi simplu ne-ar bombarda cu linkuri ce ne trimit la site-uri pentru întâlniri vor fi obligaţi să urmeze procedura tradiţională de postare a reclamelor. Între această situaţie şi o limită de un mesaj trimis pe săptămână, suntem mai puţin îngrijoraţi de căsuţele de intrări aglomerate şi mai mult în ce priveşte persoanele destul de disperate încât să cedeze o bancnotă cu chipul lui Benjamin pentru două vorbe scurte. Taxa introdusa de fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, are ca scop diminuarea spam-urilor creand astfel un spatiu mai ”curat” virtual.

(327)

About author

RaLix

"Bunul simţ este o colecţie de prejudecăţi dobândite până la vârsta de 18 ani."Einstein

Your email address will not be published. Required fields are marked *