Ce cauta burlacii: femei normale sau perfecte?

799 views
0

Deloc surprinzator, burlacul nu este un depou pentru tramvaiul numit femeie, ci doar o statie, in cele mai multe cazuri. Tramvaiele au trasee precise si nu deraiaza de pe linie, in general, dar toate tanjesc dupa un depou. Intre 30 si 40 ani, un barbat singur e intr-o permanenta cautare. A Ei, desigur. Doar ca pretentiile cresc o data cu varsta si multumirea nu poate fi atinsa intr-o relatie doar privind capitolul sex. Un capitol importat, dar insuficient. Asadar, Ce cauta burlacii: femei normale sau perfecte? Cum arata femeie normala pentru un burlac? Acum raspunsul nu poate fi simplu si are o usoara nuanta de feminitate. Depinde, cum zic femeile. De gusturi. Asa ca voi incerca sa privesc din perspectiva mea, pentru ca altfel mi-ar fi greu.O femeie normala pentru mine inseamna una draguta, frumoasa sau superba, care este ce isi doresc multi masculi cu creierul nealterat: inteligenta, ambitioasa, eventual realizata profesional, gospodina, dichisita, cu simtul umorului, potrivita in pat (buna e prea vag ca termen. Cel mai

femeie-frumoasaimportant e sa existe potrivire intre parteneri), spontana, cu pasiuni comune si personalitate. Sigur, ceea ce-mi doresc eu se bate cap in cap cu ce-si doresc altii, care n-au preferinte la greutate, ba chiar au o pasiune pentru grase, opusul dorintelor mele. Inteligenta nu e un atu apreciat, in general, pentru ca asta ii sperie pe prosti, pe cei nesiguri sau slabi la multe capitole. Sunt sigur ca dupa insirarea calitatilor visate, cateva cititoare vor sari de fund in sus cu doua intrebari: nu cumva esti misogin si tu ce oferi? Eu am fost sincer si am spus ce imi doresc.

Asta e raspunsul la prima intrebare, fara sa cred ca locul unei femei este la cratita, dar convins ca o femeie normal trebuie sa stie sa gateasca. Si chiar sa o faca. De ce? Pentru ca orice barbat normal priveste o femeie cu gandul ca poate ii va darui copii. Si cum va hrani ea un bebelus daca nu e in stare sa faca mancare pentru un barbat?! Nu intru in detalii legate de mancare pentru copii ca e mult de vorbit, dar pot spune ca e mai complicat decat pare. La a doua intrebare, am acelasi raspuns.
In fond, cred ca fiecare barbat normal isi doreste o femeie pe care sa se poata baza, care sa-i fie cel mai bun partener in afacerea vietii sale. Din pacate, normalitate unei femei – din perspectiva mea – e o exceptie in zilele noastre. In general, femeile au impresia ca daca arata bine n-au nevoie nici de prea multa cultura, nici sa stie sa faca o omleta, ca lor li se cuvine sa fie invitate la restaurant si singura lor misiune e sa desfaca picioarele. Sigur, pentru multi e suficient ca ele sa femeie-perfectapice la asternut, ca de restul se ocupa ei. De aceea, barbatii se straduiesc sa castige cat mai multi bani pentru a le face fericite pe domnitele eligibile pentru o relatie. Nici ei nu se gandesc ca e adevarata vorba “banii nu aduc fericirea”. Si se vor trezi din nou singuri, atunci cand nu vor mai avea bani. Daca sacul lor cu euro nu s-a terminat, nu trebuie ignorante alte variante: altii au saci mai multi sau ele vor altceva. Fie si o aventura. Banii nu aduc fericire, asta e clar. Si femeile sunt greu de satisfacut pe toate planurile pentru ca mereu vor ceva nou ca nu care cumva sa se plictiseasca.

Din intreaga ecuatie am omis intentionat cel mai important element: iubirea. La fel ca o femeie singura, burlacul vrea o partenera pe care sa o iubeasca. Si pentru a o iubi e nevoie ca ea sa treaca testul grila, sala, cum e la examenul pentru carnetul de sofer. Apoi proba practica. Din nefericire, examenele pentru carnetul de burlac sunt picate cu brio de cele mai multe tramvaie. Iar lui ii ramane doar sa caute si sa spere. Intre timp, apare disperare. Despre asta intr-un nou espisod din epopeea Burlacul cauta o femeie normala.

Tiberiu Lovin

(7859)

About author

RaLix

"Bunul simţ este o colecţie de prejudecăţi dobândite până la vârsta de 18 ani."Einstein

Comments
  • laura#1

    29 noiembrie 2013

    Se pare ca femeile normale sunt pe cale de disparitie dar barbatii perfecti pe ce cale sunt?Pe calea cautarilor si ptr ca tot sunt in depou acolo gasesc mai multe tramvaie mai mult sau mai putin convenabile pe care le incearca si le tot incearca si nu se opresc la una ci la mai mult de doua…si atunci unde e normalitatea?

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#2

      5 decembrie 2013

      :)) Eu cer normalitate, nu perfectiune. Imi sunt suficient. Glumesc, desigur. Ei nu mai stiu ce vor femeie, dupa ce au avut impresia ca au aflat. Unora nu le pasa. Si lor chiar le e bine. Altii intra in panica si rad tot in speranta ca o gasesc pe cea aleasa. Cei rationali asteapta si aplica politica pasilor marunti. Cu rabdare.

      Răspunde
    • Maria Day#3

      5 decembrie 2013

      Trebuie sa te contrazic la treaba cu gatitul, depinde de bărbat. In plus atunci cand devii mama te schimbi automat, cel puțin iti iei cărți de gatit, nu-l lași pe ala micu flamand!!! Bărbații moderni nu sunt atât de fixati pe asta, sunt ok cu niște chestii rapide aruncate-n farfurie sau, mai ușor, își fac chiar ei de mâncare:)))

      Răspunde
  • Cristina#5

    1 decembrie 2013

    Cu riscul de a-mi supara suratele….eu iti cam dau dreptate…! 🙂

    Răspunde
  • dana#8

    5 decembrie 2013

    draga autorule! esti un barbat neterminat, pardon, nematurizat daca asta e parerea ta… Nu există femeie perfectă aşa cum nu există nici bărbat perfect! Prin urmare o soţie bună nu va avea niciodată aşa numitele calităţi pe care le cauţi tu la o femeie.

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#9

      5 decembrie 2013

      Dana, exista femeie perfecta, asa cum exista barbatul perfect. Pentru cineva, desigur. Eu nu vorbeam insa de o femeie perfecta, ci de una potrivita, cu anumite calitati. Ce anume nu ti se pare tie ca ar fi calitati in ghilimele? Sa stii ca jignirile gratuite nu-s argumente. Nici nu ma cunosti, asa ca mergi usor cu pianul pe scari. Sa nu deranjam vecinii, zic. 🙂

      Răspunde
    • Ramon#10

      12 aprilie 2015

      Daca nu le ai tu nu inseamna ca nu exista femei care cel putin incearca sa atinga perfectiunea.

      Răspunde
  • Alexandra#11

    5 decembrie 2013

    Mai trist este ca burlacii sunt pe cale de diparitie, iar femeile singure care se incadreaza in tiparul tau… parca din ce in ce mai multe.

    Răspunde
    • Ned#12

      15 aprilie 2015

      Femeile alea singure si ‘perfecte’ sunt tot mai multe datorita pretentiilor tot mai mari care le au pe zi ce trece , iar burlacii le simt de la o posta si fug mancand pamantul.

      Răspunde
      • Hapi#13

        16 aprilie 2015

        Nu exista „perfectul” imaginat de noi. Doar acela simplu.
        Restul e metafora.

        Răspunde
  • ana#14

    5 decembrie 2013

    De ce trebuie sa perpetuam stereotipurile?Barbatii nu pot si ei gati si hrani un copil? Cred ca tu si alti barbati romani ar trebui sa mai priviti un pic spre Vest, unde barbatii schimba scutece in aeroport, fac mancare si cumparaturi exact ca si nevestele lor, si cand divorteaza impart exact in jumatate custodia copiilor, respectiv 3 zile copilul sta cu mama 3 zile cu tata. Pentru ca nu e normal ca viata personala a unuia dintre parinti sa moara doar pentru ca si-a asumat decizia de a fi parinte. Asta inseamna egalitate intre sexe.Femeile in Romania trebuie sa munceasca cot la cot cu barbatii, in cadrul acelorasi cariere de succes, dar…pe deasupra trebuie sa si gateasca, sa fie insarcinate si sa nasca, sa hraneasca minim 2 guri, sa faca totul in casa, etc. Barbatii romani in mare parte, pe de alta parte nu stiu sa repare o priza sau sa schimbe un cauciuc, dar lipsa aptitutidinilor practice in cazul lor este prea lesne iertata. A femeilor insa se pare ca nu..

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#15

      5 decembrie 2013

      Ana, te referi la oameni normali la cap, nu la cei cu probleme tot acolo :). Iti zic eu cum e la cei cu probleme: suna dupa 16 ani sa intrebe ce face copilul, uita de pensie alimentara, sa nu mai zic de vizitat, nu de luat acasa copilul. Pe de alta parte, ele incearca sa-l indeparteze de copil, ajung sa minta pana si ca nu este al lui, ii obstructioneaza vizitele etc. Depinde de oameni. In rest, sunt de acord cu tine ca sunt prea multe in sarcina unei femei. Dar si aici depinde de femeie. Am auzit de nenumarate astfel de doamne care nu calca, nu gatesc, nu fac curat, dar au pretentii. Nu ca n-ar vrea, dar habar n-au. Ele sunt reprezentantele sexului frumos si au impresia ca e suficient. Sigur, trebuie sa fii papagal sa te insori cu o astfel de femeie. Din fericire pentru el, papagali sunt multi. Inca.

      Răspunde
    • Ned#16

      15 aprilie 2015

      daca ar fi sa privim spre vest atunci ar trebuii sa ne transforman in gay , sa probam cat mai multe ‘tramvaie’ sa bem paba nu mai putem pe la meciuri de fotbal sa nu reparam nimic in casa (toata treaba o face specialistul) sa platim fiecare consumatia lui cel putin la primele intalniri si tot asa….

      Răspunde
  • Alina#17

    5 decembrie 2013

    simt totuși o doză de misoginism … ca idee și femeile caută normalitatea la un bărbat și nu perfecțiunea …
    Problema, din punctul meu de vedere, este că suntem obosiți/plictisiți de atâtea analize și paranalize, încât am uitat să bem o cafea sau să gătim o cină … împreună.

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#18

      5 decembrie 2013

      Alina, daca ai cu cine. Ma referam la gatit. Daca nu, gatesti singur. Revenind, nu e vorba de misginism. Eu vorbeam din partea cealalta. Nu pot sa ma pun in locul unei femei, pentru ca n-ar fi corect nici macar sa-mi imaginez. Cu toate ca o fac, dar pastrez pentru mine. Pot vorbi insa din experienta personala si nu doar. Sper sa scrie altcineva despre ce cauta o femeie la un barbat.

      Răspunde
  • Tiberiu Lovin#19

    5 decembrie 2013

    Alexandra, ai dreptate in ambele constatari. Barbatii s-au cam saturat de posete in cap, de femei vulgare (nu neaparat in exprimare), de reprezentantele sexului frumos care alearga dupa partea materiala etc samd. Pe de alta parte, multe femei cred ca sexul lor e ca un fel de all inclusive si nu e nevoie sa stie sau sa faca mare lucru. Pana la urma, cei doi se vor gasi, daca le este dat.

    Răspunde
    • Alexandra#20

      5 decembrie 2013

      „le este dat” suna deja a resemnare, trist din nou. 🙂

      Răspunde
      • Ned#21

        15 aprilie 2015

        Cam are dreptate Tiberiu cand spune ca burlacii s-au cam saturat de posetele luate in cap asa de pomana …..cunosc din experienta proprie cate posete/critici mi-am luat eu in cap datorita pretentiilor pe care le au ‘divele’ singure chiar si cele trecute de 40 de ani (care nu-ti mai pot oferii nimic) divortate si cu plozi dupa ele….astfel ca tare-mi vine sa spun acum, ca nu-mi mai trebuie cat oi fi femeie.

        Răspunde
    • Alina#22

      6 decembrie 2013

      Burlacii cauta si nu prea cauta. Multi nu pun suflet intr-o relatie de frica sa nu sufere dar in acelasi timp vor sa apara femeia care sa-i faca sa simta ca ea e aleasa :))) Marea frica a burlacilor este sa-si intemeieze o familie si sa aiba responsabilitati, adio libertate dar totusi se plang ca nu au gasit aleasa cu care sa faca asta, cu toate ca e posibil sa fi trecut de multe ori pe langa ea 😉 Acum ajungand la treaba cu gatitul, daca conceptia este ca trebuie sa stie sa gateasca pentru barbat ca sa stie si pentru copil, e de rau as zice…… asa se ajunge la ideea ca „daca strange dupa copil, poate strange si dupa mine” si barbatul se transforma in al doilea copil 😛

      Răspunde
  • Didinutza#23

    5 decembrie 2013

    In 80% din cazuri, un burlac cauta o femeie ce seamana (fizionomic, vorbind) cu mamica lui! Abia dupa aceea incep urmatoarele pretentii :)))

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#24

      5 decembrie 2013

      Didinutza, sincer, cred ca fac parte din cei 20%. Am o mama frumoasa, dar nu caut una ca ea, ca m-a refuzat cand eram copil. Am cerut-o de sotie, fireste, ca orice baietel care-si iubeste mama. Numai ca intre timp am crescut atat de tare incat am ales alte femei frumoase, dar care nu seamana cu mama. Sigur, ma refer la tineretea ei, ca nu-s gerontofil. :))

      Răspunde
  • ana#25

    5 decembrie 2013

    Nu pot totusi sa nu ma intreb retoric cine a determinat aparitia acestui soi de femei frivole si nepractice de care vorbesti. Exista o preocupare uriasa in Romania in randul femeilor pentru cochetarie, pentru frumusetea fizica dar e si o tendinta foarte incurajata de barbati. Daca o femeie nu este in primul rand atragatoare fizic, practic sansele ei de a intalni un partener scad drastic, indiferent de cate briose perfecte gateste sau de eruditia ei. Impresia mea e de asemenea ca in Romania, barbatii cauta preponderent femei decorative, iar femeile cauta parteneri imbogatiti indiferent prin ce metoda. Vorba Aurorei Liiceanu intr-un articol „ea sa fie, el sa aiba „. Fac aceste precizari pentru ca eu traiesc in strainatate si percep o diferenta frapanta de mentalitate intre romani si straini in materie de relatii.

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#26

      5 decembrie 2013

      Ana, strainii se multumesc si ei cu ce au :)). Stii bine care e diferenta dintre noi si ei. La noi sunt mult mai multe femei frumoase. De cate ori am fost plecat din tara, si-am fost de multe ori, singurele femei dragute erau emigrantele. Apoi, e o vorba: de ce sa iau o femeie urata, proasta si care gateste anual doar ompleta, cand pot sa aiu una frumoasa, desteapta si care stie ca bucataria nu-i muzeu? E drept insa ce spui ca barbatii vor femeie decorative, indiferent daca au sau nu si alte calitati, pe cand ele cauta barbati cu bani. In general.

      Răspunde
  • Adriana#27

    5 decembrie 2013

    900 de like-uri – nu imi vine sa cred!
    Tibi, din respect pentru noi, cititorii, fii bun, reciteste si modifica-ti articolul „preaminunat”!
    Iti recomand sa citesti romanul „Groapa”; sa-mi spui daca te-ai regasit acolo.
    In rest, NO COMMENT! 🙁

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#28

      5 decembrie 2013

      Adriana, nu crezi ca e prea tarziu sa-l modifc? 🙂 Esti socata de numarul mare de like-uri? De ce? Mai sunt oameni cu care rezonez. Asta inseamna. Si multumesc pentru sugestia cu romanul lui Eugen Barbu, dar l-am citit de mult. Din pacate pentru tine, desigur, nu m-am regasit in Groapa. Stiu ca multe persoane vor sa para inteligente facnd trimiteri la citate, autori sau carti, dar eu ii prefer pe cei care stiu sa-si exprime punctul de vedere cu propriile cuvinte. Avem un dictionar bogat. Ai de unde alege. Ba chiar ai putea spune ceva pe sleau. Succes si curaj!

      Răspunde
  • Andreea MP#29

    5 decembrie 2013

    Articolul dumneavoastra mi se pare cea mai buna lectie scrisa pe care o le-o dau fiicelor mele s-o citeasca si sa ia aminte. Ceea ce le spun eu mereu este ca un barbat trebuie sa vada in ele TOTUL si in acel moment nu vor fi nici dezamagite, nici parasite. Inevitabil, se va produce fenomenul fluture-lampa, adica el va gravita in jurul lor pentru totdeauna. Si se pare ca am avut dreptate. Fiecare si-a gasit partenerul potrivit, la momentul potrivit (21 si 22 de ani). Cel putin, deocamdata…Pe de alta parte, le spun ca lucrurile trebuie facute impreuna, caci daca sunt prea dificile, se injumatatesc, iar daca sarcinile sunt usoare, atunci de ce nu?

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#30

      5 decembrie 2013

      Andreea, mi se pare normal ca multe lucruri sa fie facute impreuna, indiferent daca sunt grele sau usoare. Cand exista dragoste, nimic din ceea ce faci nu ti se pare greu sau o corvoada. Important e sa fii pregatit. Sigur, daca nu stii, poti apela la specialisti (eu asa am preferat sa fac, dar si pentru ca mi-am permis financiar, ca altfel as fi invatat). De aceea sotii trebuie sa formeze o echipa, nu una in care el da ordine si ea le executa sau invers. Ma bucur ca fetele dumnevoastra au ajuns bine.

      Răspunde
  • maia#31

    5 decembrie 2013

    Stimate domn, va multumim pentru enumerarea pretentiilor pe care le aveti de la femei. Ne puteti enumera de asemenea si calitatile pe care le posedati. Va multumim!

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#32

      5 decembrie 2013

      Maia, va pot marturisi ca-s aproape perfect. Imi lipsesc doar 95% pentru a fi perfect. Doar ca eu am scris ce isi doresc barbatii in general, cei printre care ma aflu si ei, pentru ca asa s-a potrivit subiectul. Acest articol nu e un anunt la matrimoniale, asa ca va voi dezamagi. Nu intentionez sa-mi enumar calitatile. Bine, una pot sa o spun soptit: sunt simpatic :). Sper sa fie suficient.

      Răspunde
    • Hapi#33

      7 decembrie 2013

      E frumos Maia.Si scrie bine 😉

      Răspunde
  • diana#35

    5 decembrie 2013

    Barbatii cauta,vb cuiva „un manechin care sa le faca mamaliga” :)) Adica ei vor ca femeile sa fie perfecte fizic,sa aiba numai calitati,dar cine e perfect? Barbatii au atatea calitati pentru atatea pretentii? 🙂 Sunt atrasi de fizic,bineinteles,cine nu e, si noua ne plac barbatii frumosi,dar in general persoanele care se preocupa f mult de fizicul lor au ceva putred in interior…am observat asta la ambele sexe….eu nu zic sa fii sleampata,dar nu poti fi scoasa din cutie cand esti singura si trebuie sa alergi in toate partile,sa fim seriosi 🙂 se bat cap in cap lucrurile astea….n-ai cum sa le faci pe toate,n-ai cum sa fii perfect pe toate planurile…eu caut ,spre exemplu cate putzin din toate,sunt constienta ca nimeni nu e perfect ,sa fie chimie intre noi,sa fie inteligenta,simtul umorului si dorinta de o relatie serioasa,…ca de golani si fufe care urmaresc doar sa vanda iluzii,sa se foloseasca de altii e plina lumea 😀

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#36

      5 decembrie 2013

      Diana, trebuie sa te dezamagesc. Exista astfel de femei. Cu una am fost casatorit noua ani. Nu era frumoasa, ci superba. Nu era o buna gospodina, ci un geniu in bucatarie. Nu era buna, ci dorea ca totul sa fie perfect. Ca si mine. Ah, si nu m-a luat de sot pentru ca eram bogat, ci pentru ca ne iubeam. Nici nu eram bogat, n-am fost si probabil nu voi fi niciodata, pentru ca eu imi traiesc viata, nu strang bani la ciorap si fac economii pentru a cumparat pamant, aur sau alte lucruri. Dar am trait ca un rege fara sa am coroana. Trebuie sa stii ce vrei de la viata si sa iei, nu sa astepti pomana. Stiu, urmeaza intrebarea: de ce nu mai esti casatorit atunci? 🙂 Ei bine, pentru ca nu ne mai iubeam si ni s-a parut amandorura ca e mai bine sa ramanem prieteni. Desigur, am cunoscut multe astfel de femei. Asa perfecte cum le considera multi, pe cand eu le vad normale. Pentru mine. La fel cum si ele ma vedeau la fel. Nimic spectaculos, ci doar niste oameni care au principii comune, dorinte comune si care viseaza la aceleasi lucruri. Si atunci spui de ce nu le-am face impreuna? Atat cat iti este dat. Uneori insa nici perfectiunea nu este suficienta. In lipsa iubirii.

      Răspunde
      • diana#37

        6 decembrie 2013

        Nu ma dezamagesti 🙂 asta este parerea ta,nu inseamna ca si ai dreptate.Cunosc multi oameni care se cred perfecti,banuiesc ca e ceva legat de stima de sine mult prea ridicata :)) si eu am multe calitati dar am bunul simt sa nu ma cred perfecta,e vb de putina modestie :)) Nu inteleg cum poate sa treaca dragostea pur si simplu pt omul de langa tine pe care il admiri si il crezi perfect..pt tine….e un mister pt mine..mie mi-a trecut cand am fost prea dezamagita de om…cand s-au strans prea multe si am decis sa pun punct…

        Răspunde
        • Tiberiu Lovin#38

          6 decembrie 2013

          Diana, prefer sa-l citez pe Tutea cand zicea ca doar prostii sunt modesti. Sigur, am scos-o din context, dar cel mai bun PR pentru noi suntem tot noi. Mai departe trebuie sa dovedim ca n-am vorbit din amintiri sau din imaginatie. Aici e partea grea :). Pentru cei care mint, evident. Si eu m-am intrebat cum de trece dragostea. Raspunsul e simplu, dar l-am aflat greu. Oamenii se schimba. Si in general in rau. Asa ca te trezesti langa tine cu o alta persoana. Una pe care nu o mai poti iubi. It’s all :).

          Răspunde
      • Oana#39

        6 decembrie 2013

        Poate pentru că perfecțiunea nu există?
        Toți suntem perfecți așa cum suntem, dar din fericire nu toți suntem potriviți unul pentru celălalt. 🙂

        Ești un tip echilibrat, care știe că nu întotdeauna e bine să faci compromisuri dacă vrei să fii fericit. Ai dobândit înțelepciunea de a aprecia faptul căai rezonat cu un alt suflet la unison pentru o vreme, dar că odată ce vibrația trăirilor s-a schimbat cel mai potrivit și decent lucru e să te distanțezi și să-i lași celuilalt libertatea de a fi iubit așa cum merită.

        Felicitări! Fain articol. Mulțumesc!
        Oana

        Răspunde
  • Roxy#41

    5 decembrie 2013

    „Atatea flori dau in zadar / parfumul lor subtil si rar / in taina si singuratate…” ( Charles BAUDELAIRE ) Ca si oamenii…! 🙂 Trebuie sa cauti pana gasesti. Daca as fi scris eu acest articol si l-as fi numit „Ce cauta femeile singure: barbati normai sau perfecti” as fi observat toate defectele barbatilor din ziua de azi si as fi comentat instabilitatea lor, incapacitatea lor de as-si asuma raspunderi, imaturitatea cu care parivesc problemele vietii pana la o varsta … etc. Articolul meu ar fi semanat cu acesta, insa unghiul din care as fi privit ar fi fost altul. Insa nu ajuta nimanui. E doar o confesiune iar persoanele vizate (generic) nu se vor schimba citind asta. Blanta nu se inclina in favoarea barbatilor sau a femeilor. Nu e un meci, nu e o lupta. Desigur, nu este usor in vremurile acestea (si poate nu a fost nici in alte vremuri, dar nu am trait atunci) sa gasim persoana care sa corespunda criteriilor noastre, mai ales daca stacheta de selectie este ridicata. Trebuie sa avem incredere ca Universul ne va aduce in cale, intr-o buna zi, persoana dorita si sa nu incetam a o cauta. Parerea mea.

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#42

      5 decembrie 2013

      Roxy, sunt de acord ca trebuie sa speram. Mai ales ca stim ca speranta moare ultima si in chinuri, de obicei :). Mi-ar fi placut sa primesc o replica la articolul meu cu altul pomenit de tine. Sunt curios si eu ce vor femeile, dar sper sa nu-l intreaca pe Balzac la numarul de volume. O problema a cuplurilor poate fi creionata intr-un sigur cuvant: schimbarea. De obicei doar unul dintre parteneri are deodata viziuni despre cum sa-l schimbe pe celalalt. Sau pur si simplu se schimba. Altfel spus: ai luat ceva de la magazin si acasa te trezesti ca nu mai arata ca-n vitrina sau ca a doua zi produsul a expirat cu toate ca avea alt termen. Si atunci oamenii se despart. Numai ca multi sunt caposi si incearca recuperarea produsului „achiziionat”. E vorba aceea cu ciorba reincalzita. Din nou zic din experienta: niciodata nu va mai avea acelasi gust. In concluzie, trebuie sa intelegem toti ca o relatie poata dura doar pe baza de compromisuri. Nu ma refer aici la exceptii, la oamenii care se iubesc din prima clipa pana-n ultima. Si cred ca noi visam sa fim exceptii. Iata insa ca nu se poate in toate cazurile.

      Răspunde
  • N.A.#43

    6 decembrie 2013

    Eu nu inteleg de ce multor femei li se pare injositor sa gateasca. M-am apucat de dragul sotului meu, ma bucura cand mananca cu drag ce ii fac. Si el imi gatea inainte, cand eu nu o prea faceam. Despre copii, mi s-a parut mai mult responsabilitatea mea decat a lui, atat timp cat eu eram mai libera decat el.

    Răspunde
  • Tiberiu Lovin#44

    6 decembrie 2013

    N.A., li se pare asa pentru ca nu stiu si n-au facut-o niciodata. Apoi nu vor sa invete ca au impresia ca li se cuvine sa stea in mijlocul patului si atat. Din punctul meu de vedere, nici nu-si iubesc partenerii. Cunosc si barbatii care gatesc, spala, calca, fac curat, au grija de copil si muncesc, iar ele tot nu-s multumite. Si barbatii astia au o limita cand nu-s prea tolomaci. Dau divort. Greseala a fost a lor ca le-au luat si le-au lasat sa fie niste plante in casa. Unele cu gura mare insa.

    Răspunde
  • Liliana#45

    6 decembrie 2013

    Fotografia e fascinanta!

    Răspunde
  • La’LeLi#46

    6 decembrie 2013

    Citesc si ma minunez…oricum, interesant. Visam frumos…nu exista perfectiune, in adevaratul sens al cuvantului, nici de-o parte nici de alta. Cand ne casatorim, ni se pare totul…roz, simplu, in stare sa rasturnam munti; multi facem pasul pentru ca „trebuie”, avem impresia ca daca ne preocupa cariera, independenta financiara…ne trece timpul si nu ne mai ia nimeni. Psihologic vorbind, gandim atat de profund la faptul ca riscam sa ramanem singuri, incat, invariabil facem „ochii roata”, vedem ce avem in jur mai „convenabil”, fara sa luam in calcul multe aspecte. O relatie daca nu e bazata pe respect, comunicare, intelegere, financiar chiar, fara sa inclinam spre materialism…in care nu esti dispus sa faci si compromisuri si te straduiesti sa traiesti din filme sau carti, va ramane doar o relatie. Iubirea, de baza, daca ma intrebi pe mine…genereaza suferinta; nu stiu cum se face ca…rar le e dat unora sa o traiasca cu adevarat; pare a fi o regula generala : intotdeauna unul iubeste mult, mult mai mult decat celalalt, iar oamenii care sunt dispusi sa faca orice pentru persoana iubita, sunt considerati…slabi si automat ajung sa fie dominati, intr-un fel sau altul. Indiferent cat de…normal ni s-a parut initial, dupa ce ajungi sa traiesti langa omul ala, cu timpul, nu-ti mai place…deschizi ochii! Oricat de buna gospodina ar fi femeia, cand nu-ti mai place, indiferent ce face nu mai e bine. E valabil si invers, desigur. Dar, vorbim despre femeia „normala”…cand ai gasit-o, asa ai vazut-o…bineinteles ca in timp, intervin schimbari…fizice in special. Eu am avut 50 kg…in 18 ani, dupa doi copii, s-au modificat multe….asta inseamna ca brusc, nemaincadrandu-ma in tipare, n-as mai fi normala?!? Si iar spun, e valabil si invers…iarta-ma…si voi va ingrasati…burta, calvitie, delasare, comoditate…nu mai exista preocuparea aceea vis-a-vis de felul cum apari in fata celei langa care te trezesti dimineata…dar, asta tine de respect, fata de tine in special si fata de partener.
    Dupa cum vezi, eu, generalizez; sunt si pro si contra a ceea ce cauti tu la o femeie. Multi spun ca e o prostie, dar totul vine din interior…acolo e cheia…si, mai exista oglinda; fi sincer cu cel de-acolo, l-as numi eu…constiinta ta…poti sustine sus si tare ca „voi” sunteti mai presus de calitatile oricarei femei si meritati tot ce e mai bun. Nu-ti doresc, sincer, dar vei imbatrani cautand sau va trebui sa convietuiesti cu mai multe femei, care, toate-ntr-una sa intruchipeze femeia normala/perfecta. Traieste-ti viata, lasand in urma trecutul…chiar merita traita. Si, stii, se spune ca a II-a oara, poti avea noroc…si-ti doresc, din suflet. Cu drag,

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#47

      6 decembrie 2013

      La’le’li, eu am auzit ca a treia oara e cu noroc. Oricum, multumesc pentru lectura si urari :).

      Răspunde
  • La’LeLi#48

    6 decembrie 2013

    M-am trezit scriind, scuze…ai de citit…dupa-amiaza placuta si week-end…linistit!

    Răspunde
  • Sandra#49

    6 decembrie 2013

    Articol clasic de barbat din Europa de Est. Majoritatea romancelor pe care le cunosc in America de Nord refuza categoric sa iasa cu barbati romani taman gratie acestor asteptari. Femeia trebuie sa fie frumoasa, subtire, depilata, in forma, dragastoasa, sa gateasca, sa curete, sa faca copii, sa nu carteasca, sa aiba cariera, sa nu aiba asteptari de scos in oras, etc.. Iar barabtului ii se cuvine. El poate sa fie oricum: dolofan, mitocan, sa nu ridice o mana si sa astepte sa ii se faca, ca deh asa la obisnuit pe el mamuca. Fiindca s-a nascut cu un cromozom Y, totul ii se cuvine. Doamne fereste-ma!

    Acum ca am fost toti lamuriti referitor la ce se asteapta de la femeia perfecta, te rog scrie un articol despre barbatul perfect. Pot sa te asigur ca asteptarile femeilor la acest capitol sunt ridicate si consista din mai mult decat prezenta.

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#50

      7 decembrie 2013

      Sandra, incep cu sfarsitul. Nu pot scrie despre barbatul perfect pentru ca fiecare femeie il vede altfel,. la fel cum si barbatii percep altfel femeia perfecta pentru ei. Spre exemplu, am mai multi prieteni care prefera femeile dolofane. Nu mai intru in amanunte, dar gusturile mele nu coincid cu ale lor la multe capitole. Idee e simpla: suntem diferiti. Fiecare vrea altceva. Exista si elemente comune, e drept.
      Tu ai pus cumva problema gresit la inceput, din punctul meu de vedere. De ce crezi ca toti barbatii care au asteptari sunt asa cum ii descrii tu? Printre ei, si nu putini, sunt barbati frumosi, destepti, atenti, tandri, romantici, priceputi in bucatarie, gospodari etc. Ei ce sa faca? Sa vaneze grasele proaste care intra la bucatarie ca in muzeu? Sorry. Eu la ei ma refeream, nu la mitocanii pomeniti de tine care doar asteapta. Si cei ca ei vor ceva pe calibrul lor, nu o distinsa balena, cu par peste tot, care stie sa faca doar ochiuri si cafea, dar care are un suflet minunat.

      Răspunde
  • ana#51

    7 decembrie 2013

    Sandra, achiesez la opinia ta. 🙂 Fara dorinta de a-l jigni in vreun fel pe autorul articolului, si eu am avut exact aceeasi impresie citind ce a scris, ca aud ceea ce am auzit toata viata de la barbatii romani, si anume vesnicele lor critici la adresa romancelor care indiferent cat de frumoase, harnice sau istete sunt, nu se ridica la inaltimea asteptarilor. Eu sunt casatorita cu un strain vest european si le recomand tuturor prietenelor mele sa nu-si piarda vremea cu romani, pe care de regula dragostea ii tine maxim cativa ani. 🙂 Si inca ceva ce ma suprinde de fiecare data: traiesc intr-o tara unde femeile nu sunt neaparat cele mai reusite fizic, multe au si probleme majore cu greutatea corporala, cu toate astea rar vezi una singura , ele sunt cele care divorteaza si imediat desi raman cu 1-3 copii intalnesc barbati care le iubesc si stau langa ele, in ciuda acestor defecte pe care un barbat roman nici n-ar concepe sa le tolereze. :)) cate romance in aceasta situatie mai intalnesc barbati dispusi sa aiba o relatie cu ele, in conditiile in care intr-o seara obisnuita intr-un club bucurestean poti usor da peste grupuri de cate 6 femeie intre 20-25 de ani in cautare de parteneri si negasindu-l toata tineretea lor?

    Răspunde
    • Catalina#52

      7 decembrie 2013

      Pentru ana si Sandra: Pretentiile sint pe gratis. Daca e dolofan si mitocan si pune mina pe o gratioasa e f tare. Bravo lui. Dar sincer nu stiu vreun dolofan, mitocan, grobian sa fie cu vreo frumusete daca nu are si portofelul gros.
      Sinteti cumva supraponderale? Va oftica ceva? :)) Faceti cumva o invitatie tututor graselor, paroaselor, diformelor sa mearga in vest ca acolo sint barbati deosebiti care o sa le iubeasca?…Din partea mea sa plece toate daca au unde. Pretentiile barbatilor cu mentalitate est Europa sint asa cum sint pentru ca au de unde alege. Vom ramane noi astea suple si dichisite, curvele de noi, boarfe ce sintem sa ne ocupam de genul masculin local, ala care mai e. Norocosii de ei.
      Luati de aici un text si va lamuriti. :))))
      http://pindicghiocel.blogspot.ro/2013/06/ziua-1198-sus-pe-tocuri.html

      Răspunde
      • Sandra#53

        7 decembrie 2013

        Nimeni nu a spus nimic de nici o boarfa. SI nu, nu sunt supraponderala, desi apreciez intrebarea. Pur si simplu mi se pare absurd si mitocanesc pe de-asupra sa scrii astfel de articole, listandu-ti pretentiile. Ca sa o citez pe bunica mea care intotdeauna m-a amuzat cu expresiile ei: Nu zau Franz? Dar cine ai impresia ca esti?

        Intamplator eu sunt maritata cu un roman, crescut in strainatate, dar roman 100%. Si pot sa te asigur ca nici prin gand nu i-ar trece sa-mi serveasca mojicii de genul asta. Pentru ca daca ar fii genul nu am fi trecut de prima intalnire.

        Pacat ca nu te respecti ceva mai mult Catalina. Afirmatiile pe care le faci sunt insultatoare la adresa ta. SI daca ti se pare normal sa ti se puna conditii de genul celor listate in acest articol, ce vei face cand vei implini 50 sau 60 de ani si o sa mai ai un rid, doua sau o sa mai iei un chil, doua in greutate. Sau daca, doamne fereste, te imbolnavesti si boala iti afecteaza fizicul si nivelul de energie necesar sa le faci pe toate. O sa-ti cada bine ca iubitul cu „portofelul gras” sa-si caute o pajiste mai verde? Daca da, atunci esti pe drumul cel bun. Felicitari.

        Răspunde
        • Catalina#54

          8 decembrie 2013

          eu imi permit sa fac fata pretentiilor barbatilor romani din simplu motiv ca pot. si da, am sot frumos, suplu, elegant si bine crescut de maica-sa. roman si el 100%. crescut 100% in romania. si muncim amindoi de ne ia dracu’ sa avem portofele cit de cit pline cu ceva. si daca n-o sa-i mai placa cindva, asta e, viata are misterul ei. nu ne garanteaza nimeni ca partenerul va sta linga noi pe vecie. asa ca mersi de felicitari. multi ani fericiti cu sotul tau. nu mai judeca atit de usor niste pareri. pina la urma cum ziceam, barbatii de aici au aceste pretentii pt ca pot. cei din germania nu au pt ca nu au de unde. ca asa e in natura.:)

          Răspunde
      • Tiberiu Lovin#55

        7 decembrie 2013

        Catalina, :)) m-am distrat citind comentariul tau. in rest no comment ca se intelege.

        Răspunde
        • Catalina#56

          8 decembrie 2013

          Tiberiu, de bigoti si de frustrati lumea e plina, nici sa ridem de ei nu merita

          Răspunde
    • Sandra#57

      7 decembrie 2013

      @ Ana

      Din cate am avut ocazia sa observ este o chestie de atitudine. Majoritatea barbatilor romani au impresia ca sunt ceva deosebit, pur si simplu pentru ca sunt babrbati. Rezutlatul unei societati patriarhale unde sunt crescuti de mici sa creada ca sunt rupti din soare. Bineinteles ca o astfel de atitudine este sprijinita de tot felul de fetite fraiere care nu gandesc mai departe de lungul nasului si carora li se pare normal sa fie inventoriate si catalogate ca marfa la magazin.

      Nici nu sunt sigura ce este mai trist, faptul ca barbatii sunt cum sunt, sau faptul a femeile tolereaza si tacit incurajeaza acest tip de comportament, devaluand propria lor persoana in proces. Fiecare e liber sa aleaga ce si cum vrea, dar daca tolerezi asemenea gunoi, nu fii surprinsa si nu te plange cand „iubi” isi gaseste un model mai nou si stralucitor, atunci cand ii se pare ca nu mai corespunzi la parametri.

      Răspunde
  • Codruta#58

    7 decembrie 2013

    Saluti! Gasesc un pic cinic articolul, dar in esenta nu m-as lua la tranta cu el… simt totusi nevoia sa protestez despre ideea ca abilitatea/capacitatea viitoare a femeii de a avea grija de un bebe este dovedita de a-i face sau nu de mancare in prezent barbatului. Cred ca un copil este o motivatie mult mai puternica si ne-negociabila pentru femeie comparata cu cea de a-i face de mancare partenerului. Caci vorbim de fapt despre diferenta intre a sti si a dori, care nu e mititica deloc! Da, STIU sa iti fac negresa, domnule barbat, important este daca ma simt motivata sa iti fac si mai ales rasplatita dupa ce ti-am facut-o… nuante:)

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#59

      14 decembrie 2013

      Codruta, daca nu as cunoaste o groaza de femeie nemotivate de nimic, ti-as da dreptate. Fac un copil, angajeaza bona sau o cheama pe mama/mama-soacra, iar ele isi vad de sala, de cumparaturi, de saloane and co. Sa presupunem ca totusi o motiveaza copilul si incepe sa gateasca. Nu e bine totusi sa inceapa de undeva cu testele culinare? Un barbat poate sa-i spuna ca mancarea nu e buna, daca nu e tolomac, pe cand un bebelus nu poate vorbi, iar ea, in nepriceperea ei, va continua sa–i indese mancarea pe gat chit ca bebelusul urla. Copilul poate scuipa mancarea sau plange daca nu-i place sau daca are alergie la un fruct sau ce o fi. O nepriceputa nu-si va da seama ce se intampla si va fi foarte nervoasa ca s-a chinuit sa ii faca o supa pasata, dar bebelusul refuza sa manance si urla ca taiat.

      Răspunde
  • aida#60

    7 decembrie 2013

    desigur, cerintele unui burlac sunt mari, e si normal…dar iata de ce s-au schimbat valorile femeile…asta ii alta intrebare…cred ca tot din cauza burlacilor….relatia cu un burlac inseamna a nu avea responsabilitati, obligatiuni, inseamna seri romantice la restaurant, ca la urma sa fie rasplata…picioare desfacute. Si incearca cumva sa refuzi…tot ceea ce a fost pe loc dispare, impreuna cu burlac. Cred ca aici e vina barbatilor cind au aratat locul femeii…in pat, si orice fita care isi doreste femeia, se discuta tot in pat…nu inteleg de ce barbatii, si mai ales burlacii sunt asa indignati de ceea cum a ajuns azi femeia…si de ce are asa valori… parerea mea.

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#61

      14 decembrie 2013

      Aida, si o fi rau ca un barbat iti arata ca locul tau este in pat? Eu as spune ca nu, pentru ca inseamna ca femeia este inca atragatoare. Ea ar trebui sa fie satisfacuta ca e dorita. Vor veni si momentele cand nimeni nu o sa caute pentru pat. Si dragostea se traieste mai ales acolo, nu la bucatarie si nici la restaurant. Nu s-au schimbat valorile, din punctul meu de vedere. Cred ca e vorba doar de lipsa de educatie. Sigur, e o prostie din partea oricarui barbat care crede ca daca invita o femeie la restaurant, automat dupa cina ea trebuie sa-l insoteasca. Asta e prostitutie si atat. La fel, orice femeie care se simte obligata de „generozitatea lui” (un lucru firesc, ce nu are legatura cu generozitatea) e la fel de imbecila ca si insotitorul ei. Eu merg pe principiul sa faci ce iti vine, nu din obligatie. Sigur, doar femeia poate face ce ii vine, pentru ca barbatul nu poate avea pretentii si nici sa-i forteze mana, pentru ca intra in sfera penala, mai exact la viol. Barbatul incearca, iar femeia accepta sau nu. Poti insa foarte bine merge in oras cu cineva la cina sau pranz si sa nu se intample absolut nimic. Sa nu-ti vina sa faci nimic, indiferent de sex. Marturisesc ca eu am iesit cu multe femeie, de multe ori la invitatia lor, dar nu m-am simtit obligat sa ma culc cu ele doar pentru ca au facut primul pas sau au insistat sa plateasca, in putine cazuri, e drept, pe motiv ca scoate cardul cel care a initiat intalnirea. Sigur, as fi putut face sex pentru ca nu erau atat de neatragatoare, dar nu vedeam sensul atat timp cat eram constient ca nu poate fi mai mult.
      De la o varsta, toata lumea ar trebuie sa fie mai selectiva cum iti pierde timpul si energia. Sigur, toti avem chef de cate o nebunie uneori, dar sa nu exageram. 🙂

      Răspunde
  • Maria#62

    9 decembrie 2013

    Burlacii cauta femei normale, numai ca normalitatea este diferita pentru fiecare, depinde de varsta, de nivelul de cultura, etc. Cinic: cum naiba sa gasesti o persoana normala intr-o societate anormala?
    O femeie cauta stabilitate(nu depou), oamenii se schimba, toti ne schimbam si atunci ce facem pentru ca „depoul” e gol asteptand „tramvaiul potrivit”, „tramvaiele” circula cautand „statia” potrivita? Cautam.
    Decat sa cauti la infinit si sa-ti consumi energia, oare nu-i mai bine sa-ti consumi acea energie in lupta cu monotonia care apare inevitabil in orice cuplu? Oamenii se pot schimba…in bine, insa numai ajutati de alti oameni.

    Răspunde
    • Tiberiu Lovin#63

      14 decembrie 2013

      Maria, educatia nu poate fi modificata sau anulata de societatea in care traiesti decat daca esti un om slab. Si multi dintre cei aproape de 40 de ani am avut noroc la acest capitol. Pentru a nu cauta la infinit trebuie sa faci parte dintr-un cuplu. Sigur, mi se pare inutil sa fii disperat. Cred ca nimic nu-i intamplator si daca e sa-si gasesti perechea, atunci nu-i nevoie sa dai anunturi la matrimoniale si sa iesi la cafea cu toata lumea care te invita. Din modesta pozitie de barbat, eu refuz de multe ori. Si nu doar cafeaua, ci si propunerile directe. Femeile banuiesc ca refuza cel putin triplu cat mine. Ele sunt norocoase ca au de unde alege. Dar sa revenim. Nu trebuie sa cauti, ci sa astepti. Vei simti cumva ca trebuie sa mergi undeva.
      Si sa stii ca rar poti sa-i schimbi pe oameni. In general e timp pierdut. Cred ca eu am reusit performanta sa ma schimb in bine, dar asta nu m-a ajutat. Din contra. Si-am remarcat o chestie masochista la femei. Prefer cumva barbatii nesimtiti, cei care nu fac nimic, care le trateaza cu raceala etc. Daca esti bun, se culca pe o ureche. Stiu ca se pot baza pe barbat, iar ele lasa garda jos. Si devin plictisitoare. Eu vorbesc in general, ca nu toate femeile sunt la fel. 🙂

      Răspunde
      • diana#64

        21 decembrie 2013

        In ce sens devin plictisitoare? Si barbatzii fac acelasi lucru,cand se simt in siguranta,iubiti,alintati, devin nepasatori,nesimtiti,le fug ochii dupa altele ,nu mai au parte de adrenalina…prefera fufele care le pun inima pe jar :)) Desigur,nu cred ca toti or fi la fel…:D

        Răspunde
      • Maria#65

        13 ianuarie 2014

        Tiberiu, asteptarile tale(in cazul femeilor, desigur) nu sunt la fel cu cele a lui Ghita din Poplaca, deci cum spui tu ca mediul nu-si pune amprenta pe „asteptari”? Acuma desigur daca el isi cumpara iPfone 6 si isi face si cont pe faceboock, atunci situatia se schimba, „oferta” e alta, se emancipeaza si el. Daca o femeie se culca pe-o ureche, sopteste-i ceva frumos in cealalta, cu siguranta se va trezi…

        Răspunde
      • chris#66

        29 ianuarie 2014

        nu eram disperata doar singura,si da mi-am gasit barbatul perfect pentru mine pe un site de socializare,nu de matrimoniale,si uite asa l-am luat pe burlac si burlacul pe mine,eu avand o casatorie esuata si 2 copii si niste ani in plus fata de el,au trecut 3 ani si suntem ok,in iubire nu exista retete,frumos e ochiul care priveste,parca asa era o vorba…

        Răspunde
  • diana#67

    10 decembrie 2013

    Tiberiu,multumesc pt citatul lui Tutea…am spus putina modestie,nu modesta prosteste 😀
    Sandra,sunt de acord cu tine..barbatii romani au pretentii cat casa,dar ofera f putin sau deloc…or fi si exceptii,eu n-am intalnit inca 😀 dar nu degeaba or fi atatea femei dezamagite de barbatii romani….insa nu stiu cum se face ca in fiecare relatie vad cate un bou si o belea :)) atractia contrariilor,pesemne 😀 n-am vazut doi puturosi,nesimtiti,prost crescuti laolalta ,nuu,trebuie neaparat sa aiba alaturi pe cineva care sa-i completeze…cu calitatile care le lipsesc cu desavarsire :))

    Răspunde
  • Radu#68

    14 decembrie 2013

    Cred ca perfectiunea pe care o cautam fiecare este izvorata din „perfectiunea” care ne caracterizeaza pe fiecare + elementele pe care noi nu le avem si implicit le vrem. Suma acestor doua idei se numeste „Limbajul Iubirii”. Stiu ca am folosit iubire desi poate nu e cazul dar asa se numeste suma. Limbajul iubirii este definit de 5 mari categorii cu foarte multe subcategorii si este motivul alegerilor noastre in viata. Cel mai bine este sa va indrum catre cartea Cele 5 limbaje ale iubirii scrisa de Gary Chapman. Dupa citirea acestei carti fundamentale, si doar dupa, am inteles ca FEMEIA PERFECTA EXISTA doar atata timp cat ea isi doreste acest lucru – aceasta dorinta a ei depinde de cat de mult ne dorim noi sa fim barbatul perfect pentru ea. E simplu?

    Răspunde
    • Mioara#69

      20 decembrie 2013

      Fiecare are propriul limbaj al iubirii si poate de aceea se spune ca barbatii sunt de pe Marte si femeile de pe Venus. 🙂 E o carte ce-o recomand oricui indiferent de varsta si pe langa aceasta si „Cele 5 rani care ne impiedica sa fim noi insine- Lise Bourbeau.

      Răspunde
      • Maria#70

        13 ianuarie 2014

        Corect, Mioara, insa alfabetul l-am invatat toti(cu acelasi abecedar), multumim de carte oricum.

        Răspunde
  • laura#71

    19 ianuarie 2014

    Perfecti suntem cand iubim,atunci cand trece iubirea trece si perfectiunea si apar defectele…..

    Răspunde
  • Londoner#72

    14 februarie 2014

    Eu sunt burlac care nu cauta niciun tip de femeie pentru ca femeia e o fiinta josnica prin definitie…ba mai mult decat atat, m-am „ascuns” destul de bine intr-o mare capitala si umblu nebarbierit si saracacios imbracat ca nu cumva sa fiu luat la ochi, mai ales ca arat binisor..Cu cat vei uita femeile mai repede si vei intelege ca, competitia sexuala scurteaza viata cu atat ai sanse sa devii relativ fericit, spun relativ pentru ca fericirea e un ideal irealizabil ( sau dureaza prea putin, de la cateva secunde la cateva ore).”Prostii se insoara intotdeauna, nebunii cateodata, inteleptul nicicand”-Mihai Eminescu.Reneaga-ti instinctul de perpetuare a speciei, accepta monotonia si burlacia ca fiind singurele cai de a evolua, spun asta pentru ca femeile (frumoase, ca alea urate nu conteaza, nu-ti pot da erectie) iti cer timp de calitate.Orice barbat care alearga dupa femei ori are „spare time&money” ori e putin cam intarziat mintal.Parerea mea…

    Răspunde
    • Catalin#73

      18 noiembrie 2015

      Imi place asta cu; ‘doar prostii se insoara intodeauna , nebunii cateodata iar inteleptii niciodata…Hahaha!! Stia Eminescu ce zice.

      Răspunde
  • Tiberiu#74

    16 februarie 2014

    Laura, perfect spus :).

    Londoner, cred ca glumesti. Exista inca doua variante: ori esti un misogin imbecil, ori un narcisist bolnav. La cap, desigur. O femeie „josnica” te-a facut pe tine. Fara ea nu existai. Sunt de acord cu un singur lucru: unii n-ar fi trebuit sa se nasca.

    Răspunde
  • Londoner#75

    16 februarie 2014

    Pentru un „Tiriac” exista cateva mii ca mine, iar pentru unul ca mine exista zeci de milioane ca tine; ca sa-l parafrazez pe Gordon Gecko: „restul e palavrageala”.Apreciez totusi ca mi-ai publicat commentul…pacat ca n-ai inteles nimic…daca totusi esti un barbat inteligent contreaza-ma „civilizat” poate apare si a ta, ca un gest de fronda!
    P.S. Stiai ca in Germania burlacii platesc taxe mai mari?

    Răspunde
  • Tiberiu#76

    16 februarie 2014

    Londoner, chestia cu misoginismul nu o inteleg. Si eu sunt burlac, si eu am motive sa fiu suspicios, dar nu sa dispretuiesc sau sa urasc femeia. Si da, stiu ca unele tari occidentale sunt accidentate la cap. 🙂

    Răspunde
    • Hapi#77

      23 februarie 2014

      Iar esti misogin Tiberiu si superi domnitele de la curtea ta? 😛

      Răspunde
  • Londoner#78

    17 februarie 2014

    In ziua de azi doar in Iran si inca vreo 2-3 tari vecine mai gasesti femei „pe sufletul barbatului” in rest riscul e foarte mare, intelegi ce vreau sa spun.

    Răspunde
  • Maria#79

    17 februarie 2014

    Draga Londoner, eu zic sa te muti in Teheran, probabil acolo vei gasi o femeie pentru sufletul tau complexat si deceptionat, acolo nu trebuie sa te ascunzi tu, ca se ascund ele.

    Răspunde
  • Londoner#80

    18 februarie 2014

    N-ai inteles…e vorba despre principii,respect de sine, standarde si orgoliu, nu despre frustrari sau cum vrei sa le spui.Daca zici ca ai fost plecat prin strainatate si ai ajuns la concluzia ca romancele sunt dezirabile ce sa inteleg, ca ai fost la cules de struguri si nu in vreo metropola?Ti-ai dori vreo brazilianca zoofila, o rusoaica care bea vodka, ca pe apa sau vreo englezoaica care se prostitueaza pentru a-si procura droguri? Iti spun eu sigur ca mai sunt f. putine locuri pe pamant unde femeile nu au uitat sa fie femei.

    Răspunde
  • Londoner#81

    18 februarie 2014

    Scuze ca revin, am citit in graba si n-am observat ca nu era replica lui Tiberiu.Draga Maria, am prieteni care au jurat sa nu se insoare, altii s-au casatorit cu femei asiatice (au zis ca nu le mai trebuie romance), si asta-i adevarul, romancele sunt worthless…

    Răspunde
  • Justsomeone#82

    12 martie 2014

    Nu-i mai simplu sa se-ndragosteasca, macar o data-n viata, ca sa vada daca nu cumva geseste ce cauta, burlacul etern?

    Răspunde
  • Iceman#83

    21 august 2015

    Pana la urma barbatu aduce banii in casa si femeia face curat, calcat, spalat, gatit si ingrijirea celor mici. Capu familiei mai da o vorba un sfat la copii si cam atat numai ca acum e prostia prea mare pentru a ajunge la family

    Răspunde
  • Catalin#84

    18 noiembrie 2015

    In ziua de azi oricum nu mai gasesti femei normale, iar daca este sa vb despre cele care au trecut de o anumita varsta (mai exact cele ajunse la 40 de ani) practic nu mai au ce sa-ti ofere ;iubire ca-n tinerete nu ca nu mai sunt tinere(se stie ca femeile se uzeaza mai repede ca barbaii) copii nu pentru ca deja e tarziu si nu se mai poate si este ff riscant ,…..asa ca pr o farfurie de mancare (daca stiu s-o faca si pe aia) si ptr un sex pe care il poti avea oricum contracost si fara obligatiii la damele de consumatie efectiv nu mai pot sa-ti ofere nimic! Si unde nu mai pui ca pretentiile unor asemenea femei deja trecute de prima tinerete culmea culmilor au si pretentiile crescute de parca ar intinerii si nu ar imbatranii. Vorba aceea de la 40 in sus doar vantu le va ridica fusta.

    Răspunde

Your email address will not be published. Required fields are marked *