Facebook-V.I.P.

views
0

Facebook este in permanenta evolutie. Cu o strategie de marketing extrem de inteligenta Facebook a reusit sa se impuna in lumea virtuala ireal de rapid. Facebook-ul a invadat intimitatea si realitatea a mai mult de 1,11 miliarde utilizatori activi, conform ultimului studiu, 650 milioade de oameni deschid aceasta „cutie a Pandorei” zilnic si ca si cifre finale, Facebook are o crestere anuala a utilizatorilor de 23%.

Orice companie ar fi in extaz economic daca ar reusi macar jumatate din procentele precizate mai sus. Ziceam de strategia inteligenta si ca dovada va aduc in atentie ultima gaselnita a siteului de socializare si anume aplicatia dedicata vedetelor. Facebook testeaza o noua aplicatie pentru vip-urile lumii pentru a usura accesul si interactiunea dintre fani si vedete.

Vedetele sunt oameni ca si noi, cu mici exceptii, ei de exemplu au mai multe like-uri pe pagina personala decat majoritatea celor ca noi. Internationale sau autohtone persoanele publice ajung sa atinga cifre colosale traduse prin follower-si, like-uri si nenumarate sher-uri. Facebook s-a gandit sa isi repozitioneze un pic atitudine fata de personajele cele mai cunoscute ale lumii prin introducerea unei aplicatii, dedicate exclusiv lor, ce va avea rolul de a ajuta la modul de interactie dintre fani si VIP.

Aplicatia este in testare deja intr-un grup restrans de vedete si daca va avea efectele dorite va fi lansata oficial in lunile ce urmeaza. Aceasta aplicatie le va permite alaturarea in conversatii si postari de comentarii asociate numelui lor, pe langa afisarea chestiunilor personale, precum fotografii, evenimente, clipuri sau opinii. Preluand modelul Twitter, Facebook isi doreste sa atraga cat mai multe celebritati in randul utilizatorilor, si pentru ca celebritatilor le plac extravagantele aceasta aplicatie vine ca o manusa mulata perfect pe moftul talentatelor sau nu, vedete. In incercarea de a usura legatura dintre fani si vedete cel mai vizitat si accesat site de relationare isi doreste ca noua platforma sa ajunga la persoanele publice din cele mai diferite domenii: Tv, radio, film, sport, politica, etc.

Ne putem gandi ca este si o metoda de a detrona paparazzi din scaunul mult prea inalt uneori. Daca vedetele, vip-urile, celebritatile sau persoanele publice, cum va e mai usor sa le spuneti, incep utilizarea unui canal dedicat exclusiv lor si vor posta fotografii din intimitate sau vor aseza cuvinte si emotii in spatiul virtual, ce rol vor mai avea ziaristii prea indiscreti? Un prim exemplu ar putea fi fotografia noului nascut al actorului Channing Tatum, care a postat prima fotografie cu copilul sau inainte ca tabloidele sa se dezmeticeasca.

Este evident ca daca aplicatia Facebook pentru celebritati va functiona se va crea un nou trend din urmarirea paginii si mai putin a persoanei. Succes sa le uram!

Arina Wiesel 

(468)

About author

RaLix

"Bunul simţ este o colecţie de prejudecăţi dobândite până la vârsta de 18 ani."Einstein

Your email address will not be published. Required fields are marked *