Program de slabire în 4 săptămâni

11 views
0

Progarm de slabire in 4 saptamani continua cu: o scurtă recapitulare ar fi că: în prima săptămână avem zilele 2,4 și 7 pentru odihnă și în prima zi lucrați brațele, a treia zi picioare și fese și zilele 5,6 vă ocupați de abdomen.

Program pentru următoarele trei săptămâni este:

Săptămâna 2:

-zilele 3 și 6 pauză

-ziua 1:-brațe

-ziua 2:-picioare și fese

-ziua 4-abdomen

-ziua 5:-cardio

-ziua 7:-brațe

Săptămâna 3:

-zilele 3 și 7 pauză

-ziua 1 și 6:-picioare și fese

-ziua 2:-abdomen

-ziua 4:-cardio

-ziua 5:-brațe

Săptămâna 4:

-zilele 3 și 6 pauză

-ziua 1:-brațe și abdomen

-ziua 2:-picioare, fese și cardio

-ziua 4:-brațe și cardio

-ziua 5:-picioare, fese și abdomen

-ziua 7:-abdomen și cardio

Programul creat de James Duigan vă oferă posibilitatea să ardeți calorii, să vă redefinescă formele corpului și să vă asigure un tonus de invidiat. Exercițiile ar trebui să aibă o perioadă de 40 de minute în zilele de antrenament. În prima săptămână vă veți odihni 45 de secunde după fiecare rundă de exerciții, în a 2-a săptămână vă veți odihni 30 de secunde și după treceți la următorul exercițiu, continuați progresiv cu nr. de secunde de odihnă în următoarele săptămâni, astfel că în săptămâna 3 veți avea 20 de secunde pauză ca în ultima săptămână să ajungeți la 10 secunde.

Nu uitați că pe lângă antrenamentul fizic, aveți nevoie și de dietă; consumați fructe și legume și renunțați la grăsimi și la zahăr. Succes!!!

Miruna Pop

(881)

About author

RaLix

"Bunul simţ este o colecţie de prejudecăţi dobândite până la vârsta de 18 ani."Einstein

Comments
  • Andreea#1

    10 septembrie 2013

    in combinatie cu o dieta de la nutritionist , rezultatele nu au incetat sa apara! felicitari pentru post!

    Răspunde

Your email address will not be published. Required fields are marked *