Slăbește eficient în 4 săptămâni!

5 views
0

Te pregătești de vacanță și cu siguranță te macină cele 3 kg pe care le-ai depus ici colo cu ajutorul junk food-ului, sucurilor, dulciurilor și a altor ispite nocive. Ei bine nu trebuie să disperi și nici să te gândești că e un capăt de  țară, cu voință e posibil orice și dacă mai găsești și informația de care ai nevoie jumătate din problemă e ca și rezolvată. Slăbește în patru săptămâni este un program simplu ce ține mai mult de voință și răbdare.

Prima problemă pe care trebuie să o „rezolvi” este cea a motivației și a atenției pe care o vei acorda următaorelor 4 săptămâni.

-programează-ți orele de antrenament precum ședințele de la birou sau de la școala copilului; odată ce se stabilește rutina că nu poți lipsi de la niciuna, creierul tău va fi relaxat caând vine vorba de exercițiile fizice

-găsește-ti un partener de antrenamente; acesta îți va întări motivația și vă puteți angrena în diverse competiții ( sportive) care vă vor amuza și vă vor ușura lupta cu kilogramele

-amintește-ți tot timpul că mișcarea este benefică trupului,  lucrează cu corpul tău nu împotriva lui; fii atentă la nevoile și la mesajele pe care corpul ți le transmite

-controlează-ți limbajul; dacă vei spune tot timpul ” sunt grasă”, „am celulită” etc, creierul va înmagazina negativismul și îți va crea obstacole când chiar vei dori să schimbi ceva.Nu e suficient pentru arderea grăsimilor să te compătimești, important e să începi sa exersezi, deci: dacă ai de gând să faci ceva în sensul  acesta go for it!

-cel mai important poate dintre toate este să conștientizezi ce responsabilitate îți asumi; vrei schimbarea sau nu?! orice rezultat pozitiv se vede după ce efortul este depus și în niciun caz înainte.

Programul de 4 săptămâni preuspune și o dietă adecvată; renunțați la dulciuri și grasimi! E vară și puteți profita din plin de multitudinea de legume și fructe ce vă stă la dispoziie pe tarabele piețelor.

În prima săptămână veți avea 3 zile de repaos și 4 zile de antrenamente.

-prima zi: Brațele

Începeți cu o încălzire ușoară între 3-5 minute. După fiecare set de exerciții (3X15) odihniți-vă 45 secunde și treceți la următorul.

Veți efectua 5 tipuri de exerciții-câte 3 seturi. Fiecare set va avea 15 repetari. Exercițiile vi le alegeți singure din multitudinea existentă pe piață, vă puteți folosi de greutăți, sala de forță, coardă, minge, ce vă este la îndemână și comod.

-a 2, 4 și a 7-a zi -zile de repaos

-a 3-a zi: Picioare și fese

Începeți cu o încălzire ușoară între 3-5 minute. Și aici veți avea la fel de multe exerciții de efectuat, 5 tipuri a câte 3 seturi pentru fiecare dintre ele. Exercițiile pot fi variate dintre: genuflexiuni, fandări, exerciții cu greutăți sau minge medicinală.

-a 5 și a 6-a zi vor fi zilele în care vă veți ocupa de abdomen și de pierderea în greutate prin exerciții cardio. Ca și în zilele precedente veți face 5 tipuri a câte 3 seturi cu 15 repetări pentru fiecare dintre exerciții. Pentru cardio, dacă nu mergeți la sală puteți sări coarda minim 30 minute, alerga prin parc sau mers cu bicicleta.

Pentru programul din următoarele 3 săptămâni va trebui să ne urmăriți.

Miruna Pop

(1377)

About author

RaLix

"Bunul simţ este o colecţie de prejudecăţi dobândite până la vârsta de 18 ani."Einstein

Your email address will not be published. Required fields are marked *