Stiti de ce aveti dureri lombare?

17 views
0

Mai mult de 84 % din populatia globala ajunge la un moment dat sa sufere de dureri lombare, fie ele la nivelul inferior al spatelui, sau la nivelul regiunii cervicale posterioare.

Durerile de acest gen se pot intalni la oameni, indiferent de varsta, afectandu-le activitatile zilnice.
Potrivit unui studiu facut de catre cercetatorii britanici, durerile de spate imobilizeaza indivizii in clipa in care ajung la un nivel mai grav, astfel ca aceasta boala ajunge sa-i sperie chiar si pe angajatori.
Cauzele care provoaca acest tip de boala sunt cele legate de dezinteresul fata de propria persoana, precum :
Pozitia neglijenta in timpul mersului
• Pozitia incorenta la locul de munca
• Ridicare si mutarea obiectelor intr-o maniera neglijenta precum si depunerea unui surplus de efort intr-o astfel de situatie
Chiar daca de cele mai multe ori cauzele expuse, in cazul unui consult medical, sunt vagi, exista destul de multe remedii pentru problemele dumneavoastra.
In cazul in care durerile de spate sunt in faza incipienta si nu prezinta furnicaturi sau orice alt tip de coloana-vertebraladisconfort la nivelul omoplatilor sau in alte zone predispuse la astfel de dureri, reluarea activitatilor obisnuite, lipsindu-va de cele care pun presiuni asupra spatelui, sunt chiar indicate.
• Dormitul pe o parte laterala, ajutandu-va de o perna care s-ar putea afla pe sub genunchi sau intre genunchi este chiar recomandata de catre medici, crescand confortul de pe durata somnului.
• Exercitiile fizice care sa inlature complet disconfortul nu sunt un raspuns. Insa acestea ne pot fi de folos in cazul in care o anumita perioada ati fost mai sedentar, dupa incheierea acestor zile, orice tip de exercitii care v-ar pune in functiune spatele, ar fi cu mult mai dureroase. Prin urmare exercitiile usoare, de relaxare sunt indicate de 2-3 ori pe zi, suficient cat sa va puneti sangele in miscare.
• DIeta echilibrata este obligatorie, cu atat mai mult daca printre activitatile zilnice nu se regasesc o serie de exercitii fizice menite sa va puna in miscare .
Fizioterapeutul Paul Hobrough adauga:
« Oamenii ajung să fie prinşi într-un cerc vicios, deoarece lipsa de exercitiu nu numai ca sporeste durerile si starea de intepenire, dar duce la atrofierea muschilor. Aceasta, la randul ei, poate conduce la cresterea in greutate, ceea ce afecteaza si mai mult articulatiile deja dureroase. »
Este ingrijorator faptul ca multe persoane aleg ca « remediu » repausul, cand acesta nu face altceva decat sa inrautateasca starea pacientului.

• Organismul fiecarui individ reactioneaza intr-o anumita maniera, prin urmare trebuie sa ne cunoastem foarte bine pe noi insine pentru a putea alege pentru corpul nostru. Pantofii cu tocul inalt nu sunt indicati, insa in acelasi timp nici incaltarile fara niciun pic de toc nu sunt recomandate doamnelor cu probleme.
• S-a dovedit faptul ca persoanele care nu au stari de depresie si exces de furie, sufera mai putin de dureri de spate. Emotiile, stresul si tensiunea musculara pot influenta intensitatea durerii deja existente.
• De asemenea gentile pe care doamnele le transporta in fiecare zi cu acestea nu ar trebui sa cantareasca mai mult de 10% din greutatea corpului.

Ana Maria Iancu

(783)

About author

RaLix

"Bunul simţ este o colecţie de prejudecăţi dobândite până la vârsta de 18 ani."Einstein

Comments
  • Hapi#1

    24 februarie 2014

    Pentru ca i-am dat like lu Carmen Bruma pe Fb ?

    Răspunde

Your email address will not be published. Required fields are marked *