RaLix
"Bunul simţ este o colecţie de prejudecăţi dobândite până la vârsta de 18 ani."Einstein
Ralix the others. Discover Yourself
Telecomunicatii, plăti on-line, publicitate on line, e-marketing, jocuri… tot atâtea domenii in si cu care ne petrecem o mare parte a timpului in lumea virtuală! Schimbările aici sunt daca nu drastice, cel putin uimitoare, inovatoare, diversificate, rapide…mult prea rapide si mult prea diversificate pentru unii dintre noi. Stati linistiti, nu sunteti singuri! Multi dintre noi adopta un sistem si, din comoditate sau din placerea pe care o au folosindu-l, nu-l mai schimba asa usor. Desigur, intr-o buna dimineata va trebui, totusi, sa apasati butonul „up-date”. Schimbarea va avea loc ca prin minune, insa va va permite, in continuare, sa ramaneti fideli mijlocului de comunicare ales si, cu sigurantă, imbunatatit! Pentru cei, insa, care iubesc tot ce este nou in tot ce reprezintă mijloc de comunicare, dar si pentru cei care sunt pregătiti pentru modificari, ajustari, inovatii, iata ultimele „tendinte” pe care operatorii de telefonie mobila, si nu numai, le vor adopta in 2013!
Telefoanele inteligente si tabletele vor monopoliza vânzările IT. Grupul Gartner, specializat in consultanta si statistici prevede ca pana in 2015 80% din telefoanele vandute vor fi telefoane inteligente, iar tabletele vor reprezenta 50% din piata calculatoarelor portabile. In acest fel numarul consumatorilor care vor accesa Internetul printr-un portabil (telefon sau tableta) va depasi numarul celor care se vor conecta la Internetul fix. Predominanta produselor Apple se va estompa mai repede decat s-ar fi prevazut (pana la sfârsitul lui 2013), ne informează Analysys Mason. O schimbare de strategie din partea cunoscutei multinationale americane ar prevedea ca ritmul produselor Apple comercializate sa crească de la o data la doua ori pe an! Cererea pentru tot ce inseamna Apple este, se pare, suficient de mare pentru a absorbi aceasta accelerare. Si daca ne gandim ca IPhone 5 si Mini IPad 2 vor aparea pe piata la mai putin de sase luni de la primele vânzări ale predecesoarele lor, strategia ar putea fi confirmată!
Jocurile mobile „casual” se demodeaza. Jocurile telefoanelor mobile evoluează. Natura lor se schimba, „casual gaming” isi pierde popularitatea. Doua alternative se intrevad anul acesta: jocurile de noroc mobile ( cu specificatia ca a juca cu/pe bani este ilegal in Statele Unite) si jocurile „mid-core” si „hard-core” mai intensive decât „casual games”, pentru ca au avantajul sa reuneasca jucatori mai activi si pregătiti sa cheltuiasca mai mult. Aplicatiile „jucatori-multipli” se anunta o reusită. Preturile mai accesibile de stocare in Cloud ca si sincronizarea jocurilor sunt pe cale sa creeze o noua categorie de jocuri mobile de succes: jocurile sincronice „jucatori-multipli”.
va urma
Nicoleta Legare
surse: www.journaldunet.com
www.guizmodo.com
(425)