Slabeste in 10 zile

5 views
0

Prin slabire majoritatea femeilor inteleg taierea drastica a alimentatiei si exercitii fizice intr-un numar foarte mare. Insa, aceasta combinatie poate afecta intreg circuitul corpului. Slabeste in 10 zile. Cel mai indicat este sa-i oferiti organismului numarul de calorii de care acesta are nevoie, nu mai multe pentru ca riscati sa depuneti grasimi, insa nici mai putine.

diet-fruitsIn cazul in care va doriti sa slabiti un numar de kilograme nu foarte ridicat in zece zile, urmand doi pasi simpli, trebuie sa renuntati la : alcool, dulciuri de orice fel, de la simple prajituri si ciocolata la cele indicate pentru perioada de slabire (batoanele de cereale integrale nu fac altceva decat sa va afecteze dieta), fructele confiate si grasimi, pe intreaga durata.
Inainte de a incepe trebuie sa stiti ca in primele doua zile puteti consuma lichide intr-o maniera nelimitata, precum apa, cafea si ceaiuri, ba chiar mai mult, acestea sunt indicate pe intreg parcursul dietei, insa excesul de cafea nu va face bine organismului in timp.

• Faza 1
-Inainte de micul dejun consumati un pahar de apa in care ati stors zeama de la o jumatate de lamaie.
-La micul dejun consumati fructe precum : mere verzi, pomelo, grapefruit, portocale, pere, ananas, pepene rosu sau galben.
Puteti adauga dietei 150 de ml de suc natural, desi nu ar fi indicat, cantitatea de zahar fiind mai ridicata, iar hranirea devine mai eficienta in momentul in care consumati fructul nepreparat.
– Pentru masa de pranz vi se recomanda o salata din legume la alegere : broccoli, rosii, ceapa, usturoi, ciuperci, morcovi, sau spanac.
– Inainte de cina, va este recomandata inca o gustare alcatuita din fructe
– Pentru cina vi se recomanda proteine, in combinatie cu legume la alegere, din lista enumerata anterior
In cazul in care va simtiti slabit dupa o astfel de zi, iar organismul dumneavoastra a fost obisnuit cu mai multe alimente decat limita normalului, ar fi indicat sa treceti la pasul urmator.
Various-Natural-Fresh-Juice• Faza 2
Dupa ce ati urmat atat cat ati putut ritualul nutritiv din faza 1, ati ajuns la performanta de a va putea stabili din timp orele pentru cele trei mese ale zilei, impreuna cu doua gustari.
Asigurati-va ca in aceasta faza veti gasi in platourile dumneavoastra zilnic 2-3 portii de fructe, 3 portii de carbohidrati, precum si 3 portii de proteine.
Planuiti-va din timp ce veti manca si astfel va va fi mult mai usor sa continuati dieta, panica de moment, impreuna cu pofta de mancare va pot da peste cap intreg programul.

Am mentionat anterior consumul de proteine, ba chiar mai mult existenta a trei portii pe zi din diverse combinatii, prin urmare: iaurturile fara grasimi, carnea de pui/curcan fiarta respectiv preparata la gratar , ouale fierte, sardine in sos tomat, file la gratar (nu mai mult de 175 de grame) fac parte din categoria alimentelor indicate in aceasta perioada.

Corpul uman are un deficit in a percepe cu exactitate daca ceea ce ne lipseste este hrana sau lichidele, prin urmare ingrijiti-va sa va hidratati permanent. consumand aproximativ 2,5 l de lichide pe zi.

Ingrijeste-te de corpul tau! Slabeste intr-o maniera sanatoasa!

Ana Maria Iancu

(972)

About author

Anamaria

„Toţi oamenii îşi pot depăşi condiţia şi pot dobândi succesul, dacă sunt pasionaţi şi dedicaţi cauzei lor.” — Nelson Mandela

Your email address will not be published. Required fields are marked *